SOUČASNÉ PROJEKTY
1. 1. 2022 - Digitalizace – realizace investice 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace Národního plánu obnovy
Cílem aktivity je financovat vybavení škol moderními pomůckami rozvíjejícími informatické myšlení žáků. Nejedná se o klasické stolní počítače, projektory nebo síťové prvky, ale o vybavení nad rámec tohoto základního. Dalším cílem je vytvořit školní mobiliář přenosných elektronických zařízení, které je možné zapůjčovat žákům.
Součást projektu |
Národní plán obnovy, komponenta 3.1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace |
Realizátor projektu |
Evropská unie – Next generation EU |
Naše škola |
Příjemce účelové dotace |
Zahájení realizace projektu |
|
Ukončení realizace projektu |
|
Koordinátor v MŠ |
Ludmila Juzová |
Cíl projektu |
Cílem projektu je vybavit školu digitálními pomůckami podporujícími rozvoj informatického myšlení u žáků. Dále vytvořit školní mobiliář přenosných elektronických zařízení, které je možné zapůjčovat žákům. |
VÝŠE PODPORY – 35 200,00Kč
Mateřská škola z projektu zakoupila tablet a systém pedagogické diagnostiky pro učitele mateřských škol, rozvojové nástroje pro děti v předškolním a mladším školním věku, digitální mikroskop, velkou sadu pomůcek Albi (tužky a knížky), dětský nahrávací mikrofon a mobilní telefon na QR čtečku a propojení s mikroskopem.
1. 9. 2022 - Šablony JAK – Personální podpora- Mateřská škola Horní Újezd, okres Svitavy
Projekt je zaměřen na personální podporu škol, společné vzdělávání dětí a žáků a podporu extrakurikulárních a rozvojových aktivit...
Číslo projektu | CZ.02.02.xx/00/22_002/0000025 |
Realizátor projektu | Evropská unie Evropské strukturální a investiční fondy OP JAK Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy |
Naše škola | Příjemce dotace na realizaci výstupů a jednotek výstupů aktivit zjednodušeného projektu |
Zahájení realizace projektu | 1. 9. 2022 |
Ukončení realizace projektu | 31. 8. 2025 |
Koordinátor v MŠ |
Ludmila Juzová |
Cíl projektu |
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně sociální a profesní rozvoj pracovníků ve vzdělávání, inovativní vzdělávání dětí/žáků/účastníků zájmového vzdělávání, spolupráce s rodiči dětí, žáků, účastníků zájmového vzdělávání a veřejností VÝŠE PODPORY – 382 908,00Kč |
Z projektu bude škola financovat školního asistenta a vzdělávání pedagogických pracovníků.
Projekt (název, registrační číslo):
Personální podpora - MŠ Horní Újezd, okres Svitav
CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/000927
VÝŠE PODPORY – 352 319,00K
„Tento projekt je spolufinancován EU“.
Předpokládané datum zahájení projektu: 1. 9. 2018
Předpokládané datum ukončení projektu. 31. 8. 2020
Předpokládaná doba trvání (v měsících): 24
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů, aktivity rozvíjející ICT , extrakurikulární a rozvojové aktivity, usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ a spolupráce s rodiči dětí/žáků a veřejností
Co je cílem projektu?
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování.
Vybrané aktivity:
Školní asistent - personální podpora MŠ
Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu - školního asistenta mateřským školám.
Projektový den mimo školu
Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti přípravy a vedení projektového vzdělávání, které vede k rozvoji osobních a sociálních kompetencí dětí.
Projektový den ve škole
Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti přípravy a vedení projektového vzdělávání, které vede k rozvoji osobních a sociálních kompetencí dětí.
Zapojení odborníka z praxe do vzdělávání v MŠ
Cílem je prohloubit spolupráci pedagogických pracovníků mateřských škol a odborníků z praxe v rámci v předškolního vzdělávání. Díky spolupráci se zlepší kvalita vzdělávání v mateřských školách, což bude mít pozitivní vliv na výsledky dětí.
Chůva - personální podpora MŠ
Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu - chůvu mateřským školám, které integrují do dětského kolektivu dvouleté děti.
Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol/školských zařízení prostřednictvím vzájemných návštěv
Cílem je podpořit pedagogy mateřských škol ve zvyšování kvality jejich každodenní práce při vzdělávání a výchově dětí, a to prostřednictvím vzájemné výměny zkušeností mezi pedagogy z různých škol/školských zařízení.
Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ - DVPP v rozsahu 8 hodin
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání.
Projekt (název, registrační číslo):
Personální podpora - Mateřská škola Horní Újezd, okres Svitavy
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0002603
Výše podpory - 242 676 Kč
„Tento projekt je spolufinancován EU“.
Předpokládané datum zahájení projektu: 1. 9. 2016
Předpokládané datum ukončení projektu. 31. 8. 2018
Předpokládaná doba trvání (v měsících): 24
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání dětí a žáků, usnadnění přechodu dětí z mateřské školy do základní školy, podpora extrakurikulárních aktivit, spolupráce s rodiči dětí a žáků.
Co je cílem projektu?
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování.
Vybrané aktivity:
Chůva - personální podpora MŠ
Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu - chůvu k předškolním pedagogům, kteří integrují do dětského kolektivu dvouleté děti.
Chůva v mateřské škole bude pomáhat pedagogickému pracovníkovi s péčí o dvouleté děti, a to zejména v oblasti sebeobsluhy dítěte, zajištění bezpečnosti a individuálních potřeb dítěte.
Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ - DVPP v rozsahu 16 hodin_Čtenářská pregramotnost
Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání.
Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv (pro MŠ)
Cílem je podpořit pedagogy mateřských škol ve zvyšování kvality jejich každodenní práce při vzdělávání a výchově dětí, a to prostřednictvím vzájemné výměny zkušeností mezi pedagogy z různých škol v rámci ČR.
Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ
Cílem šablony je rozšířit prostřednictvím absolvování vzdělávacího programu DVPP síť logopedických asistentů v řadách předškolních pedagogů v mateřských školách, a tím podpořit přirozený vývoj řeči dětí a plošně posílit prevenci častých logopedických vad či poruch řeči předškolních dětí.